// Rebranding traject

REBRANDING ABOUT ART

Kunst kiezen

makkelijker maken

Voor de branding van kunstorganisatie About Art doken we in de wereld van de kunst,
verdiepten we ons in de doelgroep, brachten de markt in kaart en onderzochten we relevante vraagstukken; zoals het zoek- en koop proces van klanten.


Hieruit vloeide de merkpositie van About Art voort; het proces van het kiezen en kopen van kunst gemakkelijker maken.

De zogenaamde ‘verkocht sticker’ uit de kunst wereld vormde de inspiratiebron en vertaalden we overal in door - van merkidentiteit tot merkwebsite en zelfs een app,
waar je kunst virtueel in je interieur kan bekijken.Zo wordt het nog makkelijker om te zien welk kunstwerk het beste in jouw interieur past.

About Art website
About art app

REBRANDING ABOUT ART

// Rebranding traject

REBRANDING MOONDOCS

Verhalen in een
nieuw licht brengen.

Moondocs,voorheen IDTV DOCS,
ontwikkelt en produceert documentaires, auteursfilms, opdrachtfilms, kunstfilms en series.


Moondocs vroeg ons creatieve team om dat
door te vertalen naar een rebranding van het productiebedrijf.

Belangrijk hierin was, dat we zowel de visie als de merkwaarden, zoals kwaliteit en diversiteit, tot leven werden gebracht.

Wat Moondocs drijft is om verhalen, met een brede culturele en maatschappelijke betrokkenheid aan het licht te brengen, door een andere manier van kijken voor
te stellen.

'We bring stories in a new light'.

Dit vertaalden we door naar de merkpositionering, merkidentiteit en merkwebsite.

Moondocs website

REBRANDING MOONDOCS

// Branding traject

BRANDING NAVANDAAG

een coöperatie voor
sociale innovatie

BRANDING NA VANDAAG

// Branding traject

BRANDING OOT

Ontbijt met

aandacht.

BRANDING OOT

// Branding traject

REBRANDING RIVERSTONES

Betekenisvolle sieraden

met respect voor mens en planeet

Elke dag worden we beïnvloed door de buitenwereld en alle prikkels die op ons afkomen. Het is daardoor geen verrassing dat we ons soms afgeleid, afgesloten en overweldigd voelen door de drukte van het leven.


Riverstones is een betekenisvol sieradenmerk dat vrouwen inspireert om hun eigen pad te volgen, hun licht te laten schijnen en stil te staan bij de schoonheid
in en om hen heen.


Om het 10 jarig bestaan van het merk te vieren lieten we een nieuw licht schijnen op de visie en de positieve verandering die oprichtster Ronja Ball met
Riverstones de wereld wilt brengen.
Wij vertaalden dit door naar een volledige rebranding van de merkidentiteit, de merkwebsite en social media.

Riverstones website
Riverstones instagram

REBRANDING RIVERSTONES

// Branding traject

BRANDING LET'S CREATE A MOMEVEMENT

Let's create a

movement

Founder Nicole Maarsen is veelgevraagd adviseur & bestuurder en heeft het vermogen om 
energie en kennis samen te brengen en daarmee positieve veranderingen in beweging te zetten.


Nicole wilt met 'Let’s create a movement' een verandering brengen in onze manier van (samen) werken.

Met een focus op de drijvende kracht van people, planet en pupose willen Nicole en partners, meer social impact creeren en mensen en organisaties in beweging brengen.


Nicole vroeg ons creatieve team voor de branding, om zo hun visie en missie te verhelderen en door te vertalen naar een merknaam, merkidentiteit en merkwebsite.

coming soon!

BRANDING LET'S CREATE A MOVEMENT

// Branding traject

BRANDING HOTEL The James

Renew, recover & refresh

in comfortable luxury

BRANDING HOTEL The James

// Branding traject

REBRANDING ROOM OF IDEAS

Een holistische locatie

voor mens en merk

Room of Ideas is een plek voor mensen en merken die het beste uit zichzelf en hun dag willen halen..

'Wellbeing leads to welldoing'

Vanaf het moment dat Covid uitbrak, besloot founder Francis Pool, de deuren te sluiten en trok zich terug om onderzoek te doen naar de impact van deze nieuwe tijd op onze manier van werken en welke invloed dit heeft op onze omgeving. Vanuit dit onderzoek is een vernieuwd concept ontstaan met aandacht voor het welzijn van de mens en de intentie voor de dag.

Door de serene sfeer en een sensorische beleving worden alle zintuigen geprikkeld door middel van o.a. smaak, geur en interieur. Het interieur wordt gekenmerkt door de inspirerende inrichting met natuurlijke elementen, Japanse invloeden en een prachtige binnentuin; die brengen je tot rust en laden je op met nieuwe energie.

website Room of Ideas

INTERIEUR

REBRANDING ROOM OF IDEAS