BUILDING
BRANDS
matter
that
Ben jij klaar om te staan voor wat jij
de wereld te brengen hebt?
Een sterk merk groeit van binnenuit. Die bouw je bewust en rust op een stevig fundament, het kloppende hart van jouw merk.
Tijdens jouw brand journey, maken we een diepe verbinding met dat wat jij met jouw merk de wereld wilt brengen.
Samen brengen we het gehele merkfundament in kaart en zetten we de koers uit die je met jouw merk wilt bewandelen.
Om zo stap voor stap te bouwen aan een betekenisvol en strategisch sterk merk.
Het traject
Merk fundament
Heart & brandstorm
Merk koers
Ben je klaar om te staan voor wat jij de wereld te brengen hebt?

MERK FUNDAMENT

HET KLOPPENDE HART
van jouw merk






Merk missie
Merk positie & ubp's
Merk purpose
Merk waarden
Van mens tot merk
Merk visie
Het traject //
Tijdens dit traject gaan we jouw merkfundament in kaart brengen. Deze bestaat uit: een deep dive in de mensen van en achter het merk, de merk visie, missie, purpose, waarden en de merk positie + unique branding points. Het traject zal worden afgestemd op jouw merksituatie en wat op de dit moment het meeste aandacht vraagt.

MERK VISIE

Een sterk merk
heeft een heldere visie
Alles begint met het verhelderen - en verwoorden - van jouw unieke merkvisie en wat jij met jouw merk wilt realiseren.
Met deze visie brengt het merk een positieve verandering teweeg, die zowel een antwoord geeft op een maatschappelijke probleem en inspeelt op de menselijke behoeften en verlangens van jullie doelgroep.
In de kern gaat branding altijd om VERBINDING, waarbij we een connectie maken tussen mens, merk & maatschappij.

MERKPURPOSE

"Jouw purpose is de
drijvende kracht achter jouw merk"

Waarom doe jij wat je doet?
Branding is de ultieme expressie van wie jij bent, waar jij voor staat - en gaat - en wat jij met jouw merk wilt realiseren.
Maar jouw purpose, is de drijvende kracht waarmee je jouw merk in beweging brengt.
Ik neem je daarom mee in een inspirerende journey, waarin je ontdekt, voelt en ervaart wat jou aan het hart gaat, wat drijft en waar jij van aan gaat. En hoe je dat vervolgens op jouw eigen wijze kan uitdragen in jouw merk.

MERKWAARDEN
JOUW MERKWAARDEN
ALS ANKER.
MENSEN WORDEN GEDREVEN
DOOR (HUN ) WAARDEN.
Wist je dat mensen worden gedreven
door hun persoonlijke waarden?
Als jouw merk waarden heeft die overeenkomen met de persoonlijke waarden van jouw doelgroep, zorgt dat voor een grote aantrekkingskracht en een gevoel van herkenning en verbondenheid.
Het geeft ze het vertrouwen dat jouw merk bij ze past.

HEART & BRANDSTORM
A HEART &
BRANDSTORM

Connecting heart, vision & purpose

Tijdens een HEART & BRANDSTORM sessie laat ik je verbinden met je hart, visie en purpose in een intuïtief en creatief proces.
Een open hart & een free mind.
De 'echte' ideeën stromen van binnenuit. Die worden niet bedacht, maar komen tot je in een staat van zijn, waarin je volledig aanwezig bent. In deze FREE FLOW, laten we met een open hart en een free mind, alle inzichten, inspiratie en ideeën de vrije loop.
Vervolgens begeleid ik je naar het kloppende hart van je merk, maken we de verbinding met je visie en purpose en vertalen we de ideeën naar sterke merk strategieën.


MERK KOERS

Met de uitkomst van de Heart & Brainstorm, begeleid ik je in het uitwerken van een plan waarin we de nieuwe bouwstenen
leggen van jouw merk.
Zodat alles op z'n plek valt en je met een concreet stappenplan kunt bouwen aan een betekenisvol en strategisch sterk merk.
Het gaat over de energie achter
en de wijze waarop je een merk bouwt en de wereld in brengt.
Van Being to Branding gaat over de energie achter en de wijze waarop je een merk bouwt en de wereld in brengt.
Being, is een staat van zijn, van waaruit je creëert, maar ook communiceert naar buiten toe.
Branding is in die zin een vorm van expressie, waarin je niet alleen een boodschap maar vooral ook een emotie, een gevoel en een energie uitdraagt.
Dat bepaald dus ook hoe jouw merk bij mensen binnen komt.
En als je bedenkt dat 95% van onze beslissingen op basis van emoties worden genomen, begrijp je wel hoe essentieel dit is voor jouw branding.
Want uiteindelijk draait branding om verbinding. We zoeken allemaal de merken uit waarbij we voelen dat het klopt bij wie wij zijn en waar wij voor staan.
Dus als jij op jouw eigen wijze jouw merk
( boodschap ) mét de juiste energie en emotie de wereld in brengt, trek je ook de mensen aan die bij jouw merk passen.

Merkvisionair

Merkmentor

Merkvormgever
Bezieling gaat voor mij over een bepaalde vorm van diepte, aandacht en de wijze waarop je ergens met hart en ziel induikt.
Dit bepaald niet alleen de kwaliteit jouw ervaring maar ook hoe het bij de ander binnenkomt als je het uitdraagt.
Eigenheid
Elk branding traject bevat zijn eigen, unieke methodieken waarin we van binnen naar buiten werken, van being to branding en van mens tot merk. Alles is met elkaar verbonden en vraagt om een holistische en strategische werkwijze, zodat het uiteindelijk allemaal samenkomt en alles op z'n plek valt.
Rust en ruimte zijn voor mij en voor jou essentieel om vrij te kunnen creëren. Wist je lucht het element is van het hart? Ik werk dan ook steeds minder met strakke planningen en deadlines. En steeds meer vanuit een fijne ease en flow. Dat zie je en voel je terug in alles wat ik creëer.
Trust
the
process.
Trusting the proces is zo belangrijk in de wijze waarop ik (samen)werk. Het gaat telkens weer over het loslaten van verwachtingen en het beeld van hoe we denken dat het zou moeten gaan. Door dat los te laten, maken we ruimte voor het nieuwe, het onverwachte en het onmogelijke toch mogelijk te maken.


4 x branding sessies
We ontmoeten elkaar in Room of Ideas voor vier branding sessies van 2.5 uur, die volledig worden afgestemd op jou en jouw merk.
BRAND JOURNEY
het traject
LIVE SESSIES

Online brand journey
Live branding sessies
in Room of Ideas
online brand journey
1 jaar beschikbaar
personal merk mentor
traject van 8 weken
ONLINE JOURNEY

€ 2222,-
Personal merk mentor
Gedurende de live sessies en de online journey ben ik dit gehele traject jouw persoonlijke merk mentor, strateeg en sparringspartner.
MENTORSHIP
& aanwezigheid
VOLLE AANDACHT
We ontmoeten elkaar in Room of Ideas, waar je met volle aandacht en aanwezigheid een diepe verbinding maakt met jezelf, je merk en de wereld daaromheen.