
Hi! Wat fijn dat je er bent.
Ik ben Francis Pool en op deze plek
neem ik je mee in een kijkje in mijn leven.
Ik blik terug op waar ik vandaan kom, wat voor mij belangrijke stappen en lessen zijn geweest en alles wat mij heeft gevormd tot wie ik nu ben, waar ik voor sta en hoe dat allemaal tot uiting komt in Brand journeys.
Lees je mee?

Mijn brand journey
& mijn missie met Brand Journeys
Van realisatie tot transformatie
DE ROLLEN DIE IK VERVUL
FROM BEING TO BRANDING
2023 - nu
Mijn brand journey
Brand journeys
Mentoring, branding & design
Dit zijn de stappen die heeft meest bepalend zijn geweest voor mijn brand journey. Van de keuze van mijn studies, mijn ervaringen in het bouwen van verschillende merken tot het oprichten van Brand journeys .
2016 - nu
2004 - 2009
Exploring
2009 - 2020
2021 - nu
1999 - 2004
Pool of Ideas
Branding & design bureau
Concepts & Brands
Hogeschool van Amsterdam


Maar, we are not born as HUMAN DOINGS, we are born as HUMAN BEINGS. Toch?
Het gaat over de energie achter
en de wijze waarop je een merk bouwt en de wereld in brengt.
Van Being to Branding gaat over de energie achter en de wijze waarop je een merk bouwt en de wereld in brengt.
Being, is een staat van zijn, van waaruit je creëert, maar ook communiceert naar buiten toe.
Branding is in die zin een vorm van expressie, waarin je niet alleen een boodschap maar vooral ook een emotie, een gevoel en een energie uitdraagt.
Dat bepaald dus ook hoe jouw merk bij mensen binnen komt.
En als je bedenkt dat 95% van onze beslissingen op basis van emoties worden genomen, begrijp je wel hoe essentieel dit is voor jouw branding.
Want uiteindelijk draait branding om verbinding. We zoeken allemaal de merken uit waarbij we voelen dat het klopt bij wie wij zijn en waar wij voor staan.
Dus als jij op jouw eigen wijze jouw merk
( boodschap ) mét de juiste energie en emotie de wereld in brengt, trek je ook de mensen aan die bij jouw merk passen.

Merkvisionair

Merkmentor

Merkvormgever
Bezieling gaat voor mij over een bepaalde vorm van diepte, aandacht en de wijze waarop je ergens met hart en ziel induikt.
Dit bepaald niet alleen de kwaliteit jouw ervaring maar ook hoe het bij de ander binnenkomt als je het uitdraagt.
Eigenheid
Elk branding traject bevat zijn eigen, unieke methodieken waarin we van binnen naar buiten werken, van being to branding en van mens tot merk. Alles is met elkaar verbonden en vraagt om een holistische en strategische werkwijze, zodat het uiteindelijk allemaal samenkomt en alles op z'n plek valt.
Rust en ruimte zijn voor mij en voor jou essentieel om vrij te kunnen creëren. Wist je lucht het element is van het hart?
Ik werk dan ook steeds minder met strakke planningen en deadlines. En steeds meer vanuit een fijne ease en flow. Dat zie je en voel je terug in alles wat ik creëer.
Trust
the
process.
Trusting the proces is zo belangrijk in de wijze waarop ik (samen)werk. Het gaat telkens weer over het loslaten van verwachtingen en het beeld van hoe we denken dat het zou moeten gaan. Door dat los te laten, maken we ruimte voor het nieuwe, het onverwachte en het onmogelijke toch mogelijk te maken.