PORTFOLIO - BRAND JOURNEYS

BRANDING BAMBOO

Bringing brands alive

& take people to heart

De afgelopen maanden nam ik oprichters
Natasha Sprengers-Hooper en Marloes van den Boogaard van Bamboo Group mee op een verdiepende Bamboo Brand Journey.

Tijdens deze journey verhelderden we oa de merkvisie - waar staan we nou écht voor, wat zijn onze waarden, hoe gaan we op onze eigen unieke wijze een verschil maken en hoe dragen we dat allemaal uit in ons merk?

-

Bamboo was born in 2022.
With our enduring deep roots in traveling, living and working around the world, we create bespoke marketing & pr campaigns that bring brands alive and take people to heart.


Samen brachten we het gehele merkfundament in kaart
en vertaalden we dat door naar de merkidentiteit.

MERKFUNDAMENT

BRANDING BAMBOO

MERKPOSITIONERING

MERKIDENTITEIT

// Rebranding traject

REBRANDING BE YOURTOTALSELF

BRANDING & DESIGN

REBRANDING BEYOURTOTALSELF

// Rebranding traject

REBRANDING ABOUT ART

Kunst kiezen

makkelijker maken

Voor de branding van kunstorganisatie About Art doken we in de wereld van de kunst,
verdiepten we ons in de doelgroep, brachten de markt in kaart en onderzochten we relevante vraagstukken; zoals het zoek- en koop proces van klanten.


Hieruit vloeide de merkpositie van About Art voort; het proces van het kiezen en kopen van kunst gemakkelijker maken.

De zogenaamde ‘verkocht sticker’ uit de kunst wereld vormde de inspiratiebron en vertaalden we overal in door - van merkidentiteit tot merkwebsite en zelfs een app,
waar je kunst virtueel in je interieur kan bekijken.Zo wordt het nog makkelijker om te zien welk kunstwerk het beste in jouw interieur past.

About Art website
About art app

REBRANDING ABOUT ART

// Branding traject

BRANDING FLOW EXCLUSIVE

Enjoy the road less traveled

exclusive travel journeys




“Enjoy the road less traveled, off the beaten path, emerged in the moment, allowing travel to enrich your life.”

-




Flow neemt je mee op avontuur, laat je de wereld ontdekken op een manier die bij jóu past, en geeft je de mogelijkheid unieke herinneringen te maken die je een leven lang bij zullen blijven.

Dit gevoel van reizen, ontdekken en ervaren hebben we vertaald in de merkidentiteit, merkcommunicatie en webdesign voor Flow.


REBRANDING FLOW

// Rebranding traject

REBRANDING MOES & GRIET

Beautiful & Comfortable

Met trots presenteren wij de merkidentiteit - als onderdeel van de totale rebranding -die wij de afgelopen maanden hebben ontwikkeld voor
Moes & Griet, exclusieve distributeurs van stijlvolle en comfortabele lifestyle merken, zoals Uashmama & The beachpeople.


Moes & Griet werd in 2012 opgericht door het unieke moederdochterduo Marion Wold en Annelot Lems en vijf inspannende maar zeer dankbare jaren later bloeide hun bedrijf boven verwachting.

Tijd dus om een nieuw licht te schijnen op het merk, de visie en de koers die ze met het merk willen bewandelen.
Om deze visie vervolgens tot leven te brengen in een nieuwe identiteit.


website Uashmama Nederland
Moes & Griet

REBRANDING MOES & GRIET

// Rebranding traject

REBRANDING MOONDOCS

Verhalen in een
nieuw licht brengen.

Moondocs,voorheen IDTV DOCS,
ontwikkelt en produceert documentaires, auteursfilms, opdrachtfilms, kunstfilms en series.


Moondocs vroeg ons creatieve team om dat
door te vertalen naar een rebranding van het productiebedrijf.

Belangrijk hierin was, dat we zowel de visie als de merkwaarden, zoals kwaliteit en diversiteit, tot leven werden gebracht.

Wat Moondocs drijft is om verhalen, met een brede culturele en maatschappelijke betrokkenheid aan het licht te brengen, door een andere manier van kijken voor
te stellen.

'We bring stories in a new light'.

Dit vertaalden we door naar de merkpositionering, merkidentiteit en merkwebsite.

Moondocs website

REBRANDING MOONDOCS

// Branding traject

REBRANDING RIVERSTONES

Betekenisvolle sieraden

met respect voor mens en planeet

Elke dag worden we beïnvloed door de buitenwereld en alle prikkels die op ons afkomen. Het is daardoor geen verrassing dat we ons soms afgeleid, afgesloten en overweldigd voelen door de drukte van het leven.


Riverstones is een betekenisvol sieradenmerk dat vrouwen inspireert om hun eigen pad te volgen, hun licht te laten schijnen en stil te staan bij de schoonheid
in en om hen heen.


Om het 10 jarig bestaan van het merk te vieren lieten we een nieuw licht schijnen op de visie en de positieve verandering die oprichtster Ronja Ball met
Riverstones de wereld wilt brengen.
Wij vertaalden dit door naar een volledige rebranding van de merkidentiteit, de merkwebsite en social media.

Riverstones website
Riverstones instagram

REBRANDING RIVERSTONES

// Branding traject

BRANDING HOTEL The James

Renew, recover & refresh

in comfortable luxury

BRANDING HOTEL The James

// Branding traject

BRANDING THE SPACE ATELIER

Spaces with a deep
sense of purpose


It’s always special, when a new
brand is coming to life.

This week, founder Lisa Thompson has launched
her interior studio The Space Atelier; creating spaces with a deep sense of purpose.

We had the pleasure of working together
with Lisa to develop the Brand Identity, website
& photography for The Space Atelier.


BRANDING THE SPACE ATELIER

BRAND PHOTOGRAPHY

// Branding traject

BRANDING OOT

Ontbijt met

aandacht.

BRANDING OOT

// Branding traject

BRANDING LET'S CREATE A MOMEVEMENT

Let's create a

movement

BRANDING LET'S CREATE A MOVEMENT

// Branding traject

REBRANDING ROOM OF IDEAS

Een holistische locatie

voor mens en merk

Room of Ideas is een plek voor mensen en merken die het beste uit zichzelf en hun dag willen halen..

'Wellbeing leads to welldoing'

Vanaf het moment dat Covid uitbrak, besloot founder Francis Pool, de deuren te sluiten en zich terug te trekken om onderzoek te doen naar de impact van deze nieuwe tijd op onze manier van werken en welke invloed dit heeft op onze omgeving. Vanuit dit onderzoek is een vernieuwd concept ontstaan met aandacht voor het welzijn van de mens en de intentie voor de dag.

Door de serene sfeer en een sensorische beleving worden alle zintuigen geprikkeld door middel van o.a. smaak, geur en interieur. Het interieur wordt gekenmerkt door de inspirerende inrichting met natuurlijke elementen, Japanse invloeden en een prachtige binnentuin; die brengen je tot rust en laden je op met nieuwe energie.
website Room of Ideas

MERKPOSITIONERING

REBRANDING ROOM OF IDEAS

Translate »